If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Рейката на 2.0 ТС е нещо уникално .. тази кола като цяло е нещо уникално .. подуши ли хубав път с завои как си трябва започват да те болът скулите ... защото през цялото време се си ухилил до ушите !
Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..
Рекйките са с различно предавателно число, но колите са с едни и същи накрайници, носачи, амортисьори (ако не е спорт пакет) и диаметъра за обратен завой е голям, карах до миналата седмица 1.9 jtd 156 и имам приятел с 1.8 ТС и такъв с 2.0 ТС. Всичките поправят обратен завой с повече от една маневра. 159 прави с едно навиване на волана. Пастата също.
Напълно съгласен - 2.4 в 156 е адски неманеврената кола. Тия дни си покарах стария 1.8 TS... ми то било друга бира На 225 гуми правя обратен като с камиона Отделно ,че волана е доста тежък на място НО излезеш ли на магистралата
+1
Високата цена не значи че колата е в топ състояние!
Аз гледам проблемите по колата(поне видимите) да са поправими и си ги смятам в крайната цена + 20-30% за изненади. 156-цата я взех с предница пред разпадане, неработещ климатик и течаща рейка. Дадох 2к за нея, след това съм дал още да кажем 2 за ремонт(400 за предницата, 200 за рейката, 150 за климатика, гуми и дреболии).
Но има неща, които след това не може да промениш - двигател(115-ката трудно става 140-ка), скорости(от 5 на 6), екстри(темпомати, кожа и т.н.)...има варианти, но не си струва.
Но 156-цата си е малка за комби и отзад е тясно. Караш нещо между седан и хечбек, пасата е доста по широк и за возене и за багаж.
Колега а чувал ли си приказката че евтиното излиза скъпо. Една лошо подържана кола рядко е с концентриран проблем само на едно място. А и твоята логика е приложима само за хора с добри технически познания. Въпреки че и това не е гаранция.
Сори за спама, но обратните завой, дори и на малки улички не са ми били проблем, е малко по-шумно се прявят, но важното е задните колелета да държат здраво.
Изпратено от моят WAS-LX1 с помощта на Tapatalk
Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.
Не мога да разбера защо е толкова важно мястото отзад. Ами който иска да се вози на широко да се качва на автобуса. Ако някой, който возя му е некомфортно отзад, да слиза, насила никой не карам
Не мога да разбера защо е толкова важно мястото отзад. Ами който иска да се вози на широко да се качва на автобуса. Ако някой, който возя му е некомфортно отзад, да слиза, насила никой не карам
Че не е маневрена, всичко си е до шофьора.
Знаеш ли колко е кофти да качиш висок близък/познат отзад, който наистина няма къде да си сложи краката, освен ако аз не мръдна моята седалка. Само че мръдна ли я, аз пък не мога да карам. ...
Даже и в 159ката докато я имах, зад мен трудно се сядаше, имаше по-малко място отколкото в старата ми Либра.
Прав си,но твоят познат би се чувствал кофти в картинг,танк,каюта на лодка,вана,обикновенно легло и на още сто места...Те за това има разни поръчкови джаджи.
Мда, затова колите ги правят да са удобни за средностатистическия човек.
Аз съм 1.80 и отпред ми е идеално, седалката е в средата на хода си. Като седна отзад също ми е добре.
Ако си 2.10 ще ти е тясно. Ако си 1.50 ще трябва да си подлагаш възглавница...
Comment